Nákupčí

Popis pracovního místa: - Elektronické naskladnění zboží dle oceněných dodacích listů a faktur do systému Helios - Zasílání objednávek, kontrola jejich potvrzení, kontrola dodržování dodacích termínů - Komunikace s dodavateli v rámci ČR i zahraničí jak e-mailem, tak telefonicky - Vyřizování reklamací u výrobců a dodavatelů - Kontrola cen v systému, jejich udržování a porovnávání s aktuální nabídkou - Získávání obchodně cenových podmínek od dodavatelů - Kompletní vedení databáze dodavatelů v systému Helios - karty partnerů - Administrace podkladů od dodavatelů (ceníky, propagační materiály, katalogy apod.) - Příjem a vedení atestů - Tvorba podkladů pro měsíční výkaz celní správě - Příjem a objednávky zboží pro kancelářské a režijní potřeby Požadavky: - SŠ/VŠ technického nebo ekonomického zaměření výhodou - Praxe v oblasti nákupu zboží technického charakteru výhodou - Znalost anglického jazyka na úrovni min. B1 podmínkou (nutno se domluvit), německý jazyk výhodou - Uživatelská znalost PC - MS Office (Word, Excel) - Znalost systému Helios výhodou - ŘP sk. B výhodou, nikoliv podmínkou - Samostatnost, spolehlivost, loajalita - Orientace na výsledek, proaktivní přístup, zájem učit se nové věci - Komunikativní a profesionální vystupování Zaměstnanecké výhody: - Práce ve společnosti s dlouholetou tradicí a neformální atmosférou - Perspektivní zaměstnání s možností kariérního postupu - Možnost profesního i osobního rozvoje - Příspěvek na stravování - Vitamínové balíčky - Teambuildingové akce - Sick days - Příspěvek na penzijní spoření - Firemní knihovna Hlásit se e-mailem nebo telefonicky.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Nákupčí

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 26 000 Kč



Podobné nabídky práce

Nákupčí

PřerovAstron Buildings s.r.o.
35 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

JihlavaJIHLAVAN, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

PrahaGEP Czech Republic s.r.o
od 110 000 Kč

Nákupčí

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 26 000 Kč

Nákupčí

OpavaPF PLASTY CZ s.r.o.
od 28 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?