KONTROLOR VE VÝROBĚ

Sháníme pracovníky na pozici Kontrolora ve výrobě

Orientujete se ve výkresech a máte zkušenosti s kontrolou ve výrobě?

Rádi Vám dáme šanci!

Náplň práce kontrolora:
- vizuální a rozměrová kontrola výrobků
- kontrola kvality práce zaměstnanců
- příprava podkladů pro výrobu
- kalibraceZašlete nám svůj životopis. Více podobných pozic naleznete na https://cz.gigroup.com/nabidky-prace/?job=&placeOfWork=

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- zkušenost z obdobné pozice
- orientace ve výkresech
- ochota pracovat na 3 směny

Bonusy:

- pracovní doba 7,5 hod
- bonusy/prémie
- dovolená 5 týdnů
- příspěvek na stravu
- příspěvek na penzijní pojištění
- flexi pasy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Kontrolor výroby
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Plzen (GI)
(+420) 595 131 777
m#kocanova#405349203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?