Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici IT Konzultant/ka ekonomických a účetních agend do oddělení zabývajícího se vývojem informačního systému se zaměřením na správu majetku. Pro tuto pozici není potřeba výrazných IT znalostí, ale je kladen důraz na komunikativnost a logické myšlení.
Pozice je vhodná i pro absolventy.

Náplní práce bude:
- fungovat jako "prostředník" mezi zákazníkem a dodavatelem
- formulovat požadavky na funkčnost systému, zadávat požadavky ke zpracování a zpětně sledovat jejich plnění
- poskytovat odborné znalosti z oblasti účetnictví

Požadujeme:
- VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického/účetního/matematického směru,
- znalost účetnictví
- všeobecné základní znalosti v oboru IT
- analytické myšlení, systematické a logické uvažování

Výhodou bude:
- praxe v oblasti účetnictví

Co můžeme nabídnout:
- 5 týdnů dovolené, relaxační centrum, vzdělávání, HomeOffice či stravenkový paušál.

Více se dočtete na https://www.tescosw.cz/kariera/

První kontakt POUZE e-mailem.

Plat od:
30 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Rozpočtář/kalkulant
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Monika Šnajdarová
587 333 555
vyberoverizeni|tescosw#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Česká LípaSAP Mimoň spol. s r.o.
37 000 - 50 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

Jindřichův HradecCIZ - AGRO, a.s.
33 000 - 43 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

PrahaClearstream Services Prague Br
od 58 000 Kč

Úředníci v oblasti statistiky

TrutnovPekárny a cukrárny Náchod, a.s
od 21 300 Kč

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky

LiberecSdružení TULIPAN, z.s.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.