Řídící pracovníci v oblasti obchodu

V případě zájmu nás kontaktujte emailem na katerina.cutrikova@escatec.com , zašlete strukturovaný životopis.

Požadavky:
- 5 a více let zkušeností s vedením týmu o 3-8 členech v oblasti Account Managementu
- schopnost komunikovat v anglickém jazyce slovem i písmem na velmi vysoké úrovni
- výborné vyjednávací a komunikační schopnosti
- vysokoškolské vzdělání v oblasti Obchodu / firemního Managementu
- časová flexibilita, ochota pravidelně cestovat i do zahraničí
- zkušenosti z výrobního prostředí v oblasti EMS a elektro mechanické výroby velkou výhodou
- řidičský průkaz sk. B podmínkou

Plat od:
150 000 - 200 000 Kč
Pracoviště:
Chomutov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.04.2024
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Kateřina Čutríková
katerina#cutrikova|escatec#com






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti finančních služeb

ŠlapaniceMěsto Šlapanice
25 280 - 37 170 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaVSL SYSTÉMY /CZ/, s.r.o.
od 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

PrahaKrtechmatics s.r.o.
od 150 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti zaměstnanosti

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Hradec KrálovéGenerální ředitelství cel
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?