Provozní zámečníci, údržbáři

Náplň práce:
• Celková správa a údržba nemovitosti
• Práce ve výškách
• Kontrola technologií
• Drobná administrativní činnost
• Občasná údržba zeleně

Požadavky:
• Znalost drobných prací ve stavebnictví, zámečnictví a elektrotechnice
• Trestní bezúhonnost
• Řidičský průkaz skupiny B
• Samostatnost
• Manuální zručnost

prvotní kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis na email personalni@valatrans.com

Plat od:
35 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Vsetín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.04.2024
Obor a Profese:
Strojní zámečník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Hrňová
personalni|valatrans#com






Podobné nabídky práce

Strojírenští kovodělníci

VyškovProfi plech Moravia s.r.o.
20 000 - 28 000 Kč

Nástrojaři

TachovFormy Tachov s.r.o.
35 000 - 45 000 Kč

Obsluha ostatních zařízení na zpracování kovů

BerounMuramoto Manufacturing Europe
od 18 900 Kč

Strojírenští kovodělníci

PřerovBADEN s.r.o.
od 31 000 Kč

Provozní zámečníci, údržbáři

Havlíčkův BrodPOTRAVINY VYSOČINA s.r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?