Odborní pracovníci organizace a řízení

Prvotní kontakt:
Místo výkonu: okres Mladá Boleslav
Osobně
Telefon: 326 816 804
E-mail: jiri.necesany@skoda-auto.cz

Náplň práce
- Informuje o stavu projektu členy projektového týmu a objednatelem projektu
- Kontroluje průběh realizace projektu z hlediska obsahu, nákladů, kvality a termínů
- Metodicky řídí členy projektového týmu.
- Vyhodnocuje projektovou dokumentaci
- Vypracovává zprávy o stavu projektu
- Optimalizuje obsah, náklady a harmonogramy projektu
- Vypracovává analýzy související s projektem
- Organizuje spolupráci s externími dodavateli
- Projednává zavádění nových technologií
- Navrhuje koncepty projektů
- požadujeme minimálně bakalářské vzdělání
- zkušenosti s obdobnou pozicí v automobilovém průmyslu vítány
- znalost anglického či německého jazyka na komunikativní úrovni, další jazyky výhodou

Plat od:
60 000 - 100 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jiří Nečesaný
+ 420 326 816 804
jiri#necesany|skoda-auto#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.