Mechanici a opraváři průmyslových strojů a zařízení

MÁSTUP MOŽNÝ IHNED. Kontaktní osoba Mezuliánková Hana Bc., tel.: 588 003 713, e-mail: personalistika@alika.cz
Pracovní doba: 6:00-14:15, 13:45-22:00

Požadujeme: vzdělání v oboru elektro - slaboproud, mechanici, seřizovači, NV 194/2022 paragraf 6 (dříve vyhláška 50) PODMÍNKOU, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, manuální zručnost. Výhodou je zkušenost s údržbou strojního zařízení.

Náplň práce: pravidelná kontrola a případný servis auto a poloautomat. balících linek, řešení technických problémů balících linek, chystání a nastavení linek na provoz, technická výpomoc jednotlivýcm pracovištím.

Nabízíme: zaškolení, odměny, pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, příspěvek na dojíždění až 1500 Kč, dotované závodní stravování, možnost ubytování v areálu firmy

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Prostějov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Mechanik
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Hana Mezuliánková
588 003 713
personalistika|alika#cz






Podobné nabídky práce

Mechanici a opraváři průmyslových strojů a zařízení

Ústí nad OrlicíLUX spol. s r.o.
od 28 000 Kč

Mechanici a opraváři průmyslových strojů a zařízení

NymburkAIS AUTOMOTIVE INTERIOR SYSTEM
od 40 000 Kč

Mechanici a opraváři obráběcích strojů

LounyISHIMITSU MANUFACTURING CZECH
33 000 - 43 000 Kč

Mechanici a opraváři průmyslových strojů a zařízení

Uherské HradištěDaejung Czech s.r.o.
25 000 - 40 000 Kč

Mechanici a opraváři průmyslových strojů a zařízení

PrahaDRAXTON BRNO s.r.o.
24 000 - 37 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?