Finanční analytici

Popis pozice
1.Tvorba P&L (PPSTiP) (ukazatele tržeb na straně příjmů, odhady nákladů: obchodní a administrativní náklady, ostatní náklady, výpočet provozního a čistého zisku, krátkodobé a dlouhodobé prognózy):
Rozpočtování, ekonomické analýzy;
Finanční plánování (rozpočty, prognózy, reporting)
Kontrola plnění rozpočtu;
Analýza finanční a ekonomické činnosti podniku (dynamika ukazatelů účetního výkaznictví o výsledcích finanční a ekonomické činnosti podniku, tržby za služby, odhady nákladů);
Analýza příjmů a výdajů podle rozpočtových položek;
Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů.
2.Tvorba CF (DDS):
Tvorba rozpočtu DDS, kontrola realizace, Plan-Fact, psaní analytických poznámek k realizaci;
Sledování žádostí o platbu, vytváření registru plateb;
Plánování peněžních toků;
Stanovení postupu při placení závazků. Denní tvorba účtů a jejich úhrada.
3. Plánování splátkového kalendáře do měsíce, sledování plateb
4. Kontrola nákladů, finanční kontrola (účtenky, smlouvy, zásoby, obrat materiálu)
5. Samostatná příprava jednotlivých částí účetní závěrky dle IFRS (IFRS);
6. Organizace interakce s bankami, daňovými službami, právnickými osobami. leasingové společnosti pro rozvoj podniku, v souladu s vnitřními předpisy společnosti;
7. Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů;
8. Kontrola čerpání finančních prostředků schválených položkově na aktuální měsíc;
9. Sledování realizace zadávacích řízení s přihlédnutím k výběrovému řízení. Kontrola finanční podpory nad plánem nákupu;
10. Příprava měsíční a roční účetní závěrky;
11. Kontrola kvality přípravy finančních dokumentů pro audit a podpora interakce mezi finančním oddělením a zaměstnanci auditu;
12. Měsíční organizace účetního výkaznictví ve společné databázi v účetním systému Mechel (APOD);
13. Sledování objektivity výpočtů mezd s účetním oddělením s přihlédnutím k plánovaným ukazatelům;
14. Plnění dalších pokynů vedoucího;
15. Účast na inventarizaci.
Co Vám můžeme nabídnout
- Práci na plný úvazek ve stabilní společnosti.
- Nástup možný ihned,.
- Příspěvek na stravování.
- Služební vozidlo.
- Možnost dalšího rozvoje a profesního růstu.
První kontakt e-mailem.

Plat od:
70 000 - 95 000 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
05.01.2024
Obor a Profese:
Finanční analytik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrey Maximovich
+420 724 028 298
andrey#maksimovich|mechel#com






Podobné nabídky práce

Finanční analytici

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
50 000 - 57 000 Kč

Finanční analytici

LounyGENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
23 390 - 34 370 Kč

Finanční analytici

Hradec KrálovéAmcor Flexibles Nový Bydžov, s
od 60 000 Kč

Finanční analytici

PrahaMSD Czech Republic s.r.o.
od 50 000 Kč

Finanční analytici

KladnoMETAL TRADE COMAX, a.s.
od 60 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?