STRATEGICKÝ NÁKUPČÍ | PLZEŇ

Máš zkušenost z oddělení nákupu? Domluvíš se dobře anglicky? A hledáš novou pracovní výzvu?
Tak čekám na tvůj životopis!

Hledám vhodného kandidáta/kandidátku na pozici STRATEGICKÝ NÁKUPČÍ.
Tvým úkolem bude:
* vedení výběrových řízení dodavatelů
* pravidelné hodnocení současných dodavatelů
* komunikace s dodavateli, případné schůzky
* nastavování smluvních podmínek, jako jsou dodací lhůty, ceny a další náklady
* práce v ERP systému a zpracování dat do tohoto sytému
* nastavování a kontrola nákupní strategie
* spolupracovat s dalšími členy nákupního odděleníZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
55 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* min.SŠ vzdělání
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace se zahraničními dodavateli, zákazníky, kolegy)
* Předchozí zkušenost na obdobné pozici
* ŘP. B
* dobré komunikační a vyjednávací schopnosti

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* Bonusy/prémie
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Dovolená 5 týdnů
* Vzdělávací kurzy školení
* Závodní stravování
* Občerstvení na pracovišti
* Firemní akce
* Příspěvek na dojíždění

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
N#Fikerlova#405022203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.