Vrchní sestry v oblasti zdravotnictví

Prvotní kontakt:
tel.: 602 485 934, v době Po- Pá os 8-14 hod
e-mail: mladaboleslav@cervenykriz.eu


Upřesňující informace:
odborná způsobilost k výkonu povolání v oboru všeobecná sestra podle zákona č. 96/2004 Sb. a jeho pozdějším znění,
dále nutná specializovaná způsobilost v příslušném oboru,
výhodou vysokoškolské vzdělání, praxe v oboru, práce na lůžkovém oddělení ZZ

Zaměstnanecké výhody:
Pět týdnů dovolené, pět sick days, služební telefon

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Mladá Boleslav
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2023
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Michaela Mittnerová
602 485 934
mladaboleslav|cervenykriz#eu







Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?