Projektový manažer

Máte praxi v project managementu?

Dokážete jednat anglickým jazykem se zákazníky?

Hlavní činnosti projektového manažera:
- zodpovědnost za přidělené projekty
- tvorba projektové dokumentace
- sledování časových milníků projektu
- správa a kontrola nákladů u projektu

Projektový manažer také spoluprácuje s projektovým týmem a různými dalšími úseky v rámci firmy, které se na projektu a realizaci projektu podílí.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Min. SŠ vzdělání technické výhodou, případně ekonomické vzdělání s praxí v technických záležitostech
- Praxe na obdobné pracovní pozici
- Technická orientace
- Komunikativní pokročilá znalost anglického jazyka
- Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- Samostatnost, orientace na cíl

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- 25 dní dovolené
- měsíční prémie
- vánoční prémie
- příspěvek na dopravu
- HPP na dobu neurčitou
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- jazykové a odborné vzdělávání
- každoroční růst mezd
- možnost zvyšování kvalifikace

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Project Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
l#konopikova#404792203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?