Požadavky:1. Zkušenosti s digitálním marketingem (příklady realizovaných projektů)2. B1 znalost angličtiny3. Základní znalost práce se SEO - schopnost analyzovat, hledat možnosti rozvoje4. Znalost Google Analytics, Google Ads, LinkedIn reklamy5. Znalost a povědomí o trendech na sociálních sítích6. Schopnost a zkušenosti s prací s influencery7. Dobré komunikační schopnosti8. Copywriting dovednosti9. Profesionální znalost Excelu/Google Spreadsheets10. Schopnost pracovat v email marketingu11. Zkušenosti s CMS systémy12. Minimální základní znalost programů: Adobe Illustrator, Photoshop, Corel, CanvaZodpovědnosti:1. Vývoj strategie digitální propagace a její realizace2. Příprava technických specifikací3. Příprava a analýza reklamních kampaní k přilákání potenciálních zákazníků4. Analýza konkurentů v digitálních kanálech5. Monitorování a analýza účinnosti digitálních iniciativ6. Vedení a sdílení příspěvků na socíalních sítích7. Příprava zprávy o provedených reklamních kampaních8. Brainstorming a prezentace kreativních nápadů pro marketing9. Spolupráce se specialistou na sociální média10. Interakce s vývojáři a specialisty třetích stran za účelem propagace společnostiSouhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.