Policisté

MÁŠ ODVAHU? PŘEKONEJ SVOJE HRANICE SPOLEČNĚ S NÁMI. Požadujeme: plnoletost, bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, vzdělání úplné střední s maturitou, státní občanství ČR. Nabízíme: zajímavou a perspektivní práci příslušníka POLICIE ČR, široké uplatnění v rámci organizace, kariérní růst, možnost studia při zaměstnání, jistotu stabilního příjmu. NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK VE VÝŠI 150.000 Kč. Zaměstnanecké výhody: základní doba služby 37,5 hodin týdně, 6 týdnů dovolené, pravidelnou lékařskou péči, příspěvek na penzijní připojištění, na kulturní nebo jiné akce z fondu kulturních a sociálních potřeb, po patnácti letech služby nárok na doživotní výsluhový příspěvek a ozdravný pobyt v délce 14 kalendářních dní v roce nad rámec dovolené. Dále je policistům zajištěna bezplatná psychologická péče a provoz anonymní Linky pomoci v krizi. Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. 974861491, 724115246 (Po-Pá, 7:00-15:30 hod.) nebo e-mailem nabor.stredocesi@pcr.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Policisté

RakovníkKrajské ředitelství policie St
od 33 900 Kč

Policisté

RakovníkKrajské ředitelství policie St
od 33 900 Kč



Podobné nabídky práce

Strážníci

Český KrumlovMěsto Český Krumlov
20 130 - 52 000 Kč

Ostatní příslušníci hzs čr

Ústí nad LabemHasičský záchranný sbor Ústeck
25 280 - 37 170 Kč

Policisté

PříbramKrajské ředitelství policie St
od 35 900 Kč

Policisté

PrahaKrajské ředitelství policie St
od 39 900 Kč

Policisté

PrahaKrajské ředitelství policie St
od 37 630 Kč

Policisté

NeratoviceKrajské ředitelství policie St
od 36 700 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?