Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech

Přijmeme pracovníka úklidu ve výrobním podniku na HPP na plný nebo zkrácený úvazek (minimálně 20 h týdně). Vhodné především pro OZP. Úklid kanceláří a zázemí zaměstnanců, úklid výrobní haly. Pracovnídoba 8 hodin, příp. zkrácený úvazek 6 hodin. Ranní a odpolední směny. Nástup možný ihned. Požadujeme: dobré komunikační schopnosti, přiměřený fyzický stav, praxe. Zaměstnanecké výhody: náborový bonus až 3 000 Kč, 8 000 Kč po odpracování zkušební doby, dalších 5 000 Kč po odpracovaném roce. Osobní ohodnocení až 3000 Kč měsíčně. Výkonnostní odměny a prémie. Výborný kolektiv i vedoucí, dobré zázemí, domluva na plánu směn úklidu objektu. Kontakt: telefonicky, 8:00 - 14:00 hod., či e-mailem

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.