Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů

První kontakt e-mailem.

Koho hledáme?
Nového kolegu z finanční analýzy, který spolupracuje na přípravě plánů a hodnotí efektivnost a návratnost investic, identifikuje příležitosti a rizika a zpracovává finanční reporty. Součástí práce je Posuzování finančních rizik a příležitostí.
Tvorba a kontrola finančních plánů. Sestavování kalkulací produktů a služeb. Provádění finančního oceňování. Poskytování expertních konzultací. Vypracování pravidelných reportů a hlášení pro management organizace. Příprava statistik a prezentací na projekty.

Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů placené dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, životní pojištění, atd.

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.12.2023
Obor a Profese:
Elektrotechnika a energetika
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Xenie Horňáčková
Xenie#horkov|zebra#com







Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.