SAP ARCHITEKT | 150 000 Kč

Máte obsáhlé znalosti v SAPU a zkušenosti s návrhem architektury?
Máte za sebou působení jako externí dodavatel?
Láká Vás práce na projektech, kde jde především o implementaci S/4 Hany?

Těšíme se na Vaše CV!

Pro jednu z největších poradenských společností na poli informačních technologií hledáme posilu do implementačního týmu na pozici SAP Architekt.

Co budete mít na starosti?

* analýzu potřeb, cílů a procesů u zákazníka
* definice kritických procesů zákazníka a jejich pokrytí IT systémy
* spolupráce při tvorbě nabídek
* návrh a dohled nad všemi aspekty řešení systémů a procesů včetně udržování jejich celistvosti
* poskytování odborného poradenství zákazníkůmZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
130 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* zkušenosti v poradenství, návrhu architektury a e2e procesů napříč zákazníky a obory
* znalosti produktů SAP a kompetencí souvisejících s integrací, vývojem, workflow, BPM, datových skladů, reportingu a báze
* znalost jednotlivých SAP modulů
* angličtina na komunikativní úrovni - komunikace se zákazníky
* zkušenost s vývojem v ABAP výhodou
* certifikace SAP výhodou

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* smlouva na dobu neurčitou
* firemní akcie
* 5 týdnů dovolené
* 3 sick days
* dorovnání mzdy po dobu pracovní neschopnosti až 30 dní za kalendářní rok
* stravenky - 120 Kč
* Multisport karta
* Benefit plus program - 900 Kč
* jazykové kurzy s rodilými mluvčími s možností získání certifikace
* rozvojové a certifikační programy
* odměna za doporučení nového zaměstnance
* skupinové rizikové a životní pojištění
* bezúročné zaměstnanecké půjčky
* nadstandardní zdravotní péče pro zaměstnance i rodinné příslušníky, atd.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
SW architekt
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
k#vackova#403739203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?