Odborní asistenti v administrativě

Kontaktovat tel. 775188302
Náplň práce: asistence řediteli, plánování činností, svolávání porad a schůzek, vedení zápisů, samostatné vedení agend, příprava podkladů.
Podmínkou dobré organizační předpoklady, práce s počítačem (včetně dobré znalosti Word, Excelu), zodpovědnost, sounáležitost. Znalost českých účetních standartů a daňových předpisů výhodou.

Plat od:
24 000 - 34 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.10.2023
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
OLEKSANDR GOLIK
775 188 302


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.




Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.