Prodavači v prodejnách

DO NAŠEHO TÝMU divize OČNÍ OPTIKY PŘIJMEME PRODEJCE V OČNÍ OPTICE
Požadavky: PRODEJNÍ A VYJADŘOVACÍ SCHOPNOSTI, INICIATIVA V OBCHODU schopnost naučit se nové věci, ukončené středoškolské vzdělání, uživatelská znalost na PC, SCHOPNOST TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE, ALE I SAMOSTATNÉHO ROZHODOVÁNÍ, PŘÍJEMNÉ VYSTUPOVÁNÍ, vhodné pro absolventy.
Možnost prodloužení pracovního poměru.
PRVNÍ KONTAKT EMAILEM: fakturapc@gmail.com - zaslat MOTIVAČNÍ DOPIS + ŽIVOTOPIS

Plat od:
23 000 - 24 000 Kč
Pracoviště:
Ústí nad Labem
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavlína Kopřivová
fakturapc|gmail#com







Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?