Úředníci cestovních kanceláří a agentur

Baví Vás cestování, poznávání nových míst, kultur, ovládáte anglický jazyk nebo další světové jazyky, jste komunikativní a máte zájem o tvořivou práci? Neváhejte a spojte se s námi!
Otevíráme nové pracovní místo SPECIALISTA ZAHRANIČNÍCH DESTINACÍ.
Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr, zázemí firmy s 26-ti letou tradicí na trhu, příjemné prostředí kanceláře, zajímavé finanční ohodnocení a firemní benefity. Nástup možný dohodou.
Mzda záleží na vzdělání a zkušenostech.

Životopis s fotografií a motivačním dopisem zasílejte na: foltynova.m@ckbustourcz.
E-mailový nebo telefonický kontakt.
Těšíme se na Vás!

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Domažlice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
03.10.2023
Obor a Profese:
Delegát cestovní kanceláře
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Miroslava Foltýnová
602 876 877
foltynova#m|ckbustour#cz






Podobné nabídky práce

Úředníci cestovních kanceláří a agentur

Jindřichův HradecSport Ticket Travel s.r.o.
od 32 000 Kč

Pracovníci cestovního ruchu (kromě průvodců)

Karlovy VaryASTRA SPA s.r.o.
od 24 000 Kč

Pracovníci cestovního ruchu (kromě průvodců)

DěčínJUDr. Josef Janů
30 000 - 35 000 Kč

Úředníci cestovních kanceláří a agentur

PrahaEVROCOMP, spol. s.r.o.
od 22 000 Kč

Úředníci cestovních kanceláří a agentur

PrahaETCON TRAVEL s.r.o.
21 300 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.