ŠÉFMONTÉR/MECHANIK| AŽ 90 000 Kč

Jsi zkušený montážní technik a přemýšlíš nyní o pracovní změně? Domluvíš se anglicky a nevadí ti časté výjezdy do zahraničí? Tak to jsi můj člověk!

Náplní tvé práce bude:
- organizace montáže na stavbě (ocelové konstrukce apod.)
- příprava podkladů, materiálu, nářadí
- vedení montážní skupiny
- komunikace se zákazníky a subdodavateli
- kooperace s výrobou
- výjezdy do zahraničíZašlete nám svůj životopis. Více podobných pozic naleznete na https://cz.gigroup.com/nabidky-prace/?job=&placeOfWork=

Plat od:
70 000 Kč
Pracoviště:
Nový Jičín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání technického zaměření
- zkušenosti s vedením lidí
- zkušenost s montážemi nebo s prací na stavbě
- znalost AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
- řidičský průkaz sk. B
- ochota cestovat a pobývat dlouhodobě v zahraničí

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- týden dovolené navíc
- bonusy za výkon i docházku
- příspěvek na dojíždění
- nástupní bonus až 30 000 Kč
- příspěvek na stravování
- smlouva na dobu neurčitou
- jazykové a odborné vzdělávání
- sportovní a kulturní akce

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Mechanik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
T&P Ostrava (GI)
(+420) 595 131 777
v#stralkova#398180203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.