Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Náplň práce:
Pracovní náplň:
průběžný sběr dat z výroby a údržby (nejčastější závady, problémy na linkách).
kontrola docházky.
drobná administrace (např: hlídání zásob spotřebního materiálu) .
spravování informačních tabulí.
denní komunikace se supervisorem výroby.
příprava a zápis reportů.
Požadujeme:
Komunikační dovednosti.
Pečlivost, zodpovědnost.
Znalost práce na PC, Excel, Word.
Flexibilita.
Nabízíme:
Nabízíme:
práci v tichém, čistém, klidném provozu
dobré finanční ohodnocení
13. plat
25 dnů dovolené
stravenkový paušál 120 Kč za odpracovaný den
příplatek 25% za noční směny
dopravu z Plzně
1000 Kč na Sodexo kartu každý měsíc (po zkušební době)
příspěvek na penzijní připojištění (po zkušební době)
Prvotní kontakt na zaměstnavatele:
- telefonicky: 9:00-15:00 na tel . 736 291 916

Plat od:
27 560 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň-jih
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2023
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Maria Plavcová
736 291 916
maria#plavcova|pens#com






Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 35 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.