Specialisté v oblasti marketingu

Životopisy prosíme předem na e-mail: vojtech.hejret.ext@siemens.com

Požadavky:
- Jako marketingový manažer zodpovídáte za řízení naší globální marketingové strategie a příběhu. Ve spojení s naším týmem prodejních odborníků zodpovídáte za vývoj a implementaci našich mezinárodních marketingových a komunikačních strategií.
- Spolu s naším týmem odborníků na komunikaci organizujete marketingové kampaně a řídíte rozvoj našich aktiv v celé naší síti přispěvatelů a zainteresovaných stran pomocí digitálních a nedigitálních zdrojů, například webové stránky, kampaně na sociálních sítích, veletrhy a akce, prodejní prezentace a doporučení zákazníků.
- Zajistíte, že náš prodejní tým zná ty nejlepší argumenty pro získání zákaznických projektů. To zahrnuje konsolidaci tržních a zákaznických hodnotových nabídek, tržní ekonomiku a sdílení znalostí prostřednictvím vhodných kanálů, jako jsou webináře, školení na místě a online prodejní platformy.
- Budete součástí týmu odborníků na globální marketingový průmysl, který podporuje globální výměnu a spolupráci mezi centry, regiony a zákazníky v rámci našich komunit.

Náplň práce:
- Zkušenosti v průmyslovém marketingu nebo prodeji vítány.
- Orientace na prodej, s vysokou empatií pro požadavky zákazníků a snahou o kreativní nápady, které posunou podnikání.
- Rozumíte nákupnímu procesu B2B a tomu, jak implementovat strategie pro generování a výchovu potenciálních zákazníků, zvýšení zájmu a urychlení nákupního procesu.
- Máte komunikační a nástrojové dovednosti pro organizování marketingových strategií. To zahrnuje marketingovou systematiku, prezentační a moderátorské dovednosti, dovednosti projektového řízení a sebevědomé používání všech nástrojů Microsoft Office.
- Mluvíte plynně anglicky a dokážete rychle zachytit složitá témata a poutavě je vysvětlit.


Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školku pro lepší skloubení pracovního a soukromého života, individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění, příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně, možnost stát se akcionářem Siemens a získat akcie zdarma, nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky.

Plat od:
75 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
26.04.2024
Obor a Profese:
Ekonom
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vojtěch Hejret
vojtech#hejret#ext|siemens#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti marketingu

Přerov2Burned EU s.r.o.
18 900 - 20 000 Kč

Specialisté v oblasti ekonomie

PísekAKTIV Zdravotnické potřeby s.r
od 230 Kč

Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

OlomoucStřední škola polygrafická, Ol
26 600 - 37 170 Kč

Specialisté v oblasti personálního řízení

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
od 110 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

Praha-západVAFO PRAHA, s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PříbramDoosan Bobcat EMEA s.r.o.
od 80 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?