Pracovníci ostrahy, strážní

*KO: Jana Pchálková, tel.: 734 881 689, volejte PO - PÁ 8:00 - 17:00 hod. Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: nabor.centrum@gado.cz
Prosíme zájemce, aby nechodili na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází. Prvotní kontakt nutný telefonicky nebo emailem.

Požadujeme:
Věk nad 18 let, doložení výpisu z RT, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, základy práce na PC pro kamerový systém, znalost českého jazyka slovem i písmem. Potravinářský průkaz, praxe a certifikát strážného výhodou

Náplň práce:
Strážní a detektivní činnost, kontrola dodržování bezpečnostních procesů, pomoc při řešení incidentů a spolupráce s bezpečnostními orgány, monitorovací činnost v prostoru objektu, práce s kamerovým systémem.

Nabízíme:
Práci ve stabilní společnosti na HPP i DPP, odměny za zadržení osob při páchání trestné činnosti, možnost čerpat zálohu na mzdu, nastavení pracovního fondu dle dohody s manažerem a denní pracovní doba maximálně v délce provozní doby prodejny.
Zprostředkování certifikátu strážného. Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení pracovního poměru.
Vhodné pro osoby s OZZ a OZP, nesmí se však týkat pohybového ústrojí.
Nástup možný ihned.

Plat od:
130 Kč
Pracoviště:
Opava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Pchálková
734 881 689
nabor#centrum|gado#cz







Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.