Vrátní

VHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM
Kontaktní osoba Šikulová Veronika, tel.: 724 235 476 (volat 8:00-15:00) , e-mail: office@hb-group.cz
Požadujeme: poctivost, spolehlivost, svědomitost
Náplň práce: pracovník ostrahy provádí kontrolu osob a vozidle při vstupu/vjezdu + odchodu/ výjezdu zaměřenou na oprávněnost vynášení/ vyvážení výrobků + materiálu, provádí evidenci vstupu/ odchodu osob + vjezdu/výjezdu vozidel, provádí kontrolní pochůzky po střeženém objektu zaměřené na uzamčení dveří, vrat, uzavření oken = podezření na násilné (neoprávněné) vniknutí do objektů (skladů, kanceláří)

Plat od:
135 Kč
Pracoviště:
Prostějov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Vrátný
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Veronika Šikulová
724 235 476
office|hb-group#cz






Podobné nabídky práce

Vrátní

Rychnov n. KněžnouVS Facility Agency s.r.o.
od 9 450 Kč

Vrátní

PlzeňDivadlo ALFA, příspěvková orga
18 900 - 19 440 Kč

Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

PrahaDRAGONES AGENCY s.r.o.
od 19 500 Kč

Vrátní

PrahaNERI s.r.o.
od 18 900 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.