Mistři a příbuzní pracovníci v gumárenství a plastikářství

Jaké budou Vaše povinnosti:
vedení přidělené skupiny operátorů na lince. Personální odpovědnost za podřízené zaměstnance- evidence docházky. Plánování personálu ve spolupráci s personálním vedením. Zajištění bezproblémového chodu směny/výroby. Řešení technických problémů na strojním zařízení. Dodržování technologických a kontrolních postupů, pravidel BOZP, standardů 5S.

Požadujeme: samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, ochotu k práci ve směnném režimu. Komunikativní znalost ČJ podmínkou - je nutná schopnost dohovořit se. ŘP sk. B platny průkaz VZV výhodou (průkaz řidiče VZ zajistíme v průběhu spolupráce)

výhody: 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 140,-Kč za každý odpracovaný den, Bonus 10.000 - 20.000 Kč za přivedeného nového kolegy (patronace), interní kafetérie - přispěvek na eBenefit, penzijní/životní připojištění, Multiportka v hodnotě 300 Kč, slevy na produkty O2, Unicredit Bank, vstupenky do KD Milovice, příspěvek zaměstnavatele ve výši 50% na pojištění odpovědnosti za škodu..

Kontakt telefonicky v čase 8 - 16hod, emailem nebo nábor: každou středu v 11 hodin.

Plat od:
29 000 - 42 000 Kč
Pracoviště:
Nymburk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.06.2023
Obor a Profese:
Mistr
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Personální oddělení Teijin Automotive Technologies Czec
325519204
personalni|teijinautomotive#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.