Pracovníci ostrahy a bezpečnostních agentur

Kontakt: e-mail: patriciestefanova@yahoo.com

Hledáme ochranku do mezinárodní MŠ v Praze.
Znalost hindštiny je podmínkou (komunikace s vedením apod), základy češtiny a angličtiny jsou výhoda.
Zkušenost na obdobné pozici 1-3 roky.

Plat od:
20 000 - 25 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.05.2023
Obor a Profese:
Vrátný
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Patricie Štefanová
721132003
patriciestefanova|yahoo#com






Podobné nabídky práce

Vrátní

ProstějovSIDA s.r.o.
od 135 Kč

Vrátní

ProstějovSIDA s.r.o.
od 135 Kč

Vrátní

OstravaAdas Security Group, s.r.o.
od 19 500 Kč

Vrátní

ZnojmoGRASO a.s.
od 15 000 Kč

Vrátní

ProstějovSIDA s.r.o.
od 135 Kč

Vrátní

Rychnov n. KněžnouSafety Agency, s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?