Mechanici a opraváři elektronických přístrojů

Kontakt: tel.: 734 788 640 volat od 7-15:30 hod., e-mail: Lenka.cerna@mixa.cz
Požadavky: ŘP "B" s praxí, uživatelská znalost PC, samostatnost, manuální zručnost, časová flexibilita, dobrá fyzická kondice, "selský rozum", odpovědnost za svěřený úsek

Náplň práce: doplňování a servis nápojových a svačinových automatů, rozvoz zboží, manipulace s hotovostí. Po zapracování finanční růst.
Pracovní doba 7 - 15:30, po zapracování možný finanční postup
Působnost ve středočeském kraji
Zaměstnanecké výhody4): Stravenky, teplé a studené nápoje na pracovišti zdarma, sick days, výborný pracovní kolektiv, telefon, služební auto, volné víkendy

Plat od:
28 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
11.03.2024
Obor a Profese:
Elektrotechnik
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lenka Černá
734 788 640
Lenka#cerna|mixa#cz






Podobné nabídky práce

Mechanici a opraváři elektronických přístrojů

Brno-venkovATTACKTRADE spol.s r.o.
28 000 - 40 000 Kč

Mechanici a opraváři elektronických přístrojů

HustopečeLINDEN s.r.o.
od 40 000 Kč

Mechanici a opraváři elektronických přístrojů

Hradec KrálovéDopravní podnik města Hradce K
30 000 - 33 000 Kč

Mechanici a opraváři elektronických přístrojů

PřerovPRECHEZA a.s.
34 000 - 37 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?