Obchodní referenti

vedení komunikace s obchod. partnery a evidence obchod. případů, příprava podkladů pro smlouvy se zákazníkem, zajištění a odpovědnost za včasné inkaso plateb od zákazníků dle vydaných faktur a uzavřených smluv, vzdělání ekonom. nebo tech. směru, aktivní znalost AJ, dobrá znalost PC (MS Office), dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost zvládat zátěžové situace, odpovědnost, spolehlivost, praxe v obchod. činnosti výhodou, ŘP "B", zázemí stabilní a výrazně exportně zaměřené společnosti, školení, možnost výuky AJ, příspěvek na ubytování a stravování, flexipasy, práce v příjemném a přátelském kolektivu, prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení, kontakt telefonicky nebo e-mailem

Plat od:
35 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Uherské Hradiště
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.04.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Michalcio
572 816 455
personalni|let#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

PelhřimovMANATECH CZ s.r.o.
25 000 - 32 000 Kč

Organizátoři konferencí a událostí

PrahaCEELI Institut, o.p.s.
od 65 012 Kč

Obchodní referenti

České BudějoviceKC atelier, s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

UničovDAVON s.r.o.
od 40 000 Kč

Obchodní referenti

Brno-venkovATTACKTRADE spol.s r.o.
27 000 - 31 000 Kč

Obchodní referenti

JihlavaMoravia Lacto a.s.
24 000 - 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?