Specialisté průzkumu trhu

kontaktní osoba Kristýna Del Nero Vieira, Kristyna.DelNeroVieira@kantar.com, tel. 778 762 376

Náplň práce:
Analýza a interpretace dat
Vytváření reportů a prezentací

Požadujeme:
Výborná znalost anglického jazyka, znalost dalších jazyků výhodou
Minimálně dva roky praxe
Výborná znalost Microsoft Office (Excel, PowerPoint)
Výborné komunikační dovednosti
Analytický a samostatný přístup k práci, Interpretace dat
Pečlivost a schopnost dodržovat termíny


Zaměstnanecké výhody:
Stravenky, Multisport členství, flexibilní pracovní

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2022
Obor a Profese:
Marketingový analytik
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kristýna Del Nero Vieira
778 762 376
Kristyna#DelNeroVieira|kantar#com,






Podobné nabídky práce

Specialisté průzkumu trhu

TepliceGitano cosmetics a.s.
od 10 000 Kč

Specialisté průzkumu trhu

České BudějoviceDODA s.r.o.
od 18 900 Kč

Specialisté průzkumu trhu

PrahaOrienta Czech s.r.o.
180 000 - 195 000 Kč

Specialisté průzkumu trhu

PrahaYourfriend s.r.o.
od 18 900 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?