Všeobecní administrativní pracovníci

Hlavním úkolem Reconciliation týmu je správně promítnout zůstatky na externích účtech do interního systému. Vaší zodpovědností bude:
• dohlížet na automatické zpracování pohybů cenných papírů a financí
• vypořádat a zpracovat bankovní výpisy a výpisy z pohybu cenných papírů
• prozkoumat a sledovat nevyřízené položky
• reportovat všechny nesrovnalosti a postarat se o případné eskalace
• spolupracovat s ostatními odděleními na řešení prevence chyb
• vhodně volit a vylepšovat zaběhnuté procesy vypořádání
• zpracovat přesný reporting

Očekávání:
• přesnost a smysl pro detail
• týmový přístup a pozitivní a proaktivní chování
• dobrá znalost Excelu
• dobrá znalost angličtiny slovem i písmem
• spolehlivost a diskrétnost (pro práci s daty)
• zodpovědnost Zaměstnanecké výhody4):
- 25 dní dovolené
- 3 dny osobního volna
- stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta
- školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí
- možnost práce z domova

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
30 000 - 42 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.02.2023
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Radka Nedelčevová
sso#career#cz|kbc#com







Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?