Všeobecní administrativní pracovníci

První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Do úspěšné a dynamicky rozvíjející se finanční a developerské skupiny PRESTON Capital a.s. hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:
SPECIALISTA ADMINISTRATIVY A PROJEKTŮ S PLYNULOU ANGLIČTINOU A RUŠTINOU
Zašlete nám svůj životopis a rádi se s Vámi uvidíme na pohovoru.
Náplň práce:
o Administrativní podpora projektového oddělení, back office a jednatele společnosti
o Samostatné zpracovávání projektů a dílčích úkolů ve stanoveném čase a kvalitě
o Příprava podkladů pro obchodní jednání, zpracování reportů, příprava a kontrola objednávek a smluvních dokumentů
o Účast na jednáních, kontrola výstupů, spolupráce na prezentaci společnosti
o Komunikace se zákazníky, obchodními partnery a externími dodavateli
o Překlady a tlumočení z češtiny do angličtiny a ruštiny a naopak, práce s textem
Požadujeme:
o SŠ/VŠ vzdělání - ekonomický směr, obchod nebo marketing
o Praxe na obdobné pozici v administrativě, office managementu nebo projektovém řízení
o Český jazyk - výborná znalost pravopisu a stylistiky
o Anglický jazyk - velmi dobrá znalost, schopnost komunikace se zahraničními kolegy, překlady textů
o Ruský jazyk - velmi dobrá znalost, schopnost komunikace se zahraničními kolegy, překlady textů
o Velmi dobrá znalost MS Office
Nabízíme:
o Stabilní zaměstnání v úspěšné společnosti s firemní kulturou rodinných firem
o Motivující finanční ohodnocení
o Spolupráci s kolegy ze zahraničí s denním využitím cizích jazyků
o Příležitost být u zrodu zajímavých a atraktivních projektů
o Přátelský kolektiv a férové jednání
o Systém pravidelného vzdělávání
o Placené cesty do zahraničí, především do SAE
o Zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, notebook, mobil, využívání služebního automobilu k pracovním účelům

Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, notebook, mobil, využívání služebního automobilu k pracovním účelům, vzdělávací školení, systém finančních a nefinančních benefitů, stravenková karta, multisport karta

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.03.2023
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Doláková
771 140 968
pavla#dolakova|prestoncapital#cz







Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.