Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Zkušenosti s arabskou kuchyní, výrobou kebabu, teamová spolupráce, loajalita, znalost arabského jazyka nutností, pracovní doba: Po-Pá, 8:00h-16:30h_v případě nedoložení odborného vzdělání potvrzení o absolvované praxi v oboru, popř. reference.

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
12.04.2024
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Petr Průcha LL.M.
timezone|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

BřeclavVAŠSTAV, s.r.o.
23 000 - 25 000 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaAGAGA, s.r.o.
od 21 300 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

OpavaDomov Na zámku, příspěvková or
18 900 - 25 290 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

TřebíčDaniela Vrbová
31 000 - 34 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

ZnojmoMateřská škola, Znojmo, nám. A
od 22 800 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Uherské HradištěRené Svárovský
35 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?