Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

Kontakt: e-mail: artem@hodie.cz

Náplň práce:
Sjednávání a plánování schůzek
Evidence zboží
Obsluhování zákazníků
Požadavky:
Komunikační schopnosti. Přátelský přístup. Znalost MS Office
Ruština výhodou

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2023
Obor a Profese:
Merchandiser
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Vladimir Guržu
775222612
artem|hodie#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

StrakoniceVingo s.r.o.
od 14 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

RakovníkKNĚPEK, s.r.o.
12 000 - 16 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

OlomoucCENTRUM Moravia, spol. s r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

ChrudimTEMPO O.O.P.P. spol. s r.o.
20 000 - 25 000 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

PrahaCCC Czech, s.r.o.
od 65 012 Kč

Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení

ChomutovTTT-NERES s.r.o.
od 21 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?