Specialisté v oblasti propagace a reklamy

- předchozí zkušenosti jako Art Director v dalších kreativních agenturách minimálně 5 let- nutné
- zkušenost s integrovanými kampaněmi
- zkušenost s prací na mezinárodních klientech
- výrazná orientace a zkušenost s komunikací v digitálním prostředí
- zkušenost s omnichannel komunikací
- ochota k přestěhování do Prahy
- vynikající znalost AJ na úrovní rodilého mluvčí
- znalost jiných jazyků vítána

Plat od:
65 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.09.2022
Obor a Profese:
Specialista marketingu
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nela Doróková
nela#dorokova|vmlyr#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Specialisté v knihovnách a v příbuzných oblastech

OstravaMoravskoslezská vědecká knihov
od 26 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PlzeňW & P EURONOVA s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti propagace a reklamy

PrahaPoděbrady.ru, s.r.o.
od 26 500 Kč

Specialisté v knihovnách a v příbuzných oblastech

PrahaMemorial Česká republika, z.s.
od 50 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?