Systémoví analytici

25110 Systémoví analytici
ZamK
Kontakt osobně po předchozí domluvě, e-mailem petra.herman@libertysteelgroup.com, telefonicky Po-Pá 8-16 hod. na č. 602 764 912.

Náplň práce:
- maximalizace efektivity procesů kontinuálním analyzováním a vylepšováním údržby zařízení a pracovních procesů, zvyšováním efektivity práce a preventivní údržbou,
- zpracování analýzy poruchovosti technologických agregátů, příprava nápravných opatření,
- zpracování stanovisek k investičním akcím, technologických a bezpečnostních pokynů a pracovních postupů a standardů,
- navrhování a implementace inovativních procesů včasné a preventivní údržby.

Požadovaný profil:
- výborná znalost českého a anglického jazyka, znalost ukrajinského jazyka výhodou,
- vzdělání technického zaměření,
- zkušenost s World Class Manufacturing, Lean Managementem, Reliability Engineeringem podmínkou,
- praxe na obdobné pozici a výborná znalost hutního prostředí podmínkou,
- samostatnost, časová flexibilita, spolehlivost,
- znalost MS Office.

Plat od:
55 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2022
Obor a Profese:
IT analytik
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Herman
602 764 912
petra#herman|libertysteelgroup#com






Podobné nabídky práce

Systémoví analytici

PrahaIDC CEMA s.r.o.
od 800 000 Kč

Programátoři počítačových aplikací specialisté

PrahaBühler Praha s.r.o.
od 50 000 Kč

Systémoví analytici

Kralupy n. VltavouAstrum LT s.r.o.
od 66 000 Kč

Vývojáři softwaru

PrahaeBay Czech Republic s.r.o.
od 129 167 Kč

Systémoví analytici

PrahaIDC CEMA s.r.o.
od 100 000 Kč

Systémoví analytici

PrahaIDC CEMA s.r.o.
od 100 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.