Řídící pracovníci v oblasti telekomunikačních činností

V případě, že Vás naše nabídka zaujala, neváhejte nám poslat Váš životopis, rádi Vás pozveme na osobní pohovor. E-mail pro zasílání životopisů: info@avacall.cz

Hledáme pohodového člověka, který má praxi s vedením týmu cca 15 lidí.

Požadujeme:
- umění motivovat svěřený tým
- komunikaci na velmi dobré úrovni
- smysl pro detail
- zaměření na výsledky svého týmu
- praxe v call centru výhodou, nikoliv však podmínkou

Nabízíme:
- pracovní dobu 8-16:30 hod.
- mzdu 25.000,- - 45.000,- Kč
- různorodost a rozhodně ne nudu
- volné víkendy


Plat od:
25 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Chomutov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.04.2024
Obor a Profese:
Vedoucí odboru/oddělení
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ilona Egydyová
703 609 392
info|avacall#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

Kutná HoraÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů

PříbramÚřad práce České republiky
30 780 - 45 420 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?