Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Kontakt: email: prilezitost@uspechvportu.cz
MVP: Osvětová 829, Praha 4
Co dělá naše telefonní konzultantka:
Pracuje v silném tandemu s obchodníkem:
o domlouvá po telefonu schůzky s novými klienty
o efektivně plánuje jeho kalendář
o pomáhá pečovat o stálé klienty

Co Ti nabízíme:
o důkladné zaškolení a velkou podporu týmu
o neomezenou možnost na sobě pracovat a rozšiřovat svůj potenciál ve firmě
o příjemné prostředí, kolegy i klienty
o PO-PÁ, 8:00 - 16:30

Porto je poradenská a konzultační společnost, která spolupracuje s majiteli malých a středních českých firem.

Plat od:
21 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.10.2021
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Irena Vrbová


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoAT & T Global Network Services
od 27 500 Kč

Pracovníci v informačních kancelářích

Knihovna, Muzeum a Informační
21 000 - 26 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

ŠumperkKORDEX spol. s r.o.
od 23 000 Kč

Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?