Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

Náplň práce:

- Plánování rozvrhu směn
- Plánování rozvrhu dovolené
- Kontaktování chybějících zaměstnanců

Nabízíme: zázemí silné a stabilní společnosti; samostatnou, náročnou práci; práci na projektech vedoucích ke zkvalitnění zákaznických služeb; příjemné pracovní prostředí a kolektiv; příležitost profesního i osobního růstu; moderní pracoviště v Praze.
Pracovní hodiny: 8 hodin denně, 5 dní v týdnu (postupné nástupy na směny, směny v rozmezí mezi 7:00 až 21:00 hod. od pondělí do neděle).

Zaměstnanecké výhody: Stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy.

Kontakt: mariia.yatskovska@conduent.com

Plat od:
30 900 - 40 200 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
25.05.2021
Obor a Profese:
Náborář
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mariia Yatskovska
770 131 898
czjob|conduent#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů

PrahaInstitut pro veřejnou správu P
25 280 - 37 170 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 70 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaLEGO Production s.r.o.
od 55 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 38 000 Kč

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

PrahaMerkle technologies s.r.o.
od 50 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.