Všeobecní administrativní pracovníci

41100 Všeobecní administrativní pracovníci
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE
- Místo výkonu práce: Dlouhá č.p. 101/13, 500 03 Hradec Králové
- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned
- Požadujeme: práci s PC, znalost SW ARCHICAD, znalost angličtiny výhodou, řidičský průkaz skupiny B výhodou
- Nabízíme: zajímavou a tvůrčí práci, kariérní růst, osobní a lidský přístup. Atelier je moderně a designově vybaven; účast na školeních dle výběru; zajímavé finanční ohodnocení založené na odpovědném přístupu, systém bonusů za řádné a včasné výstupy; kafeterie a bar na pracovišti.
- V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem na adresu: radka.vohralikova@jika-cz.cz
- Kontaktní osoba: pí. Radka Vohralíková, tel. č.: 775 550 756; e-mail: radka.vohralikova@jika-cz.cz

Plat od:
18 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
22.02.2018
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Radka Vohralíková
775 550 756
radka#vohralikova|jika-cz#cz







Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?