Pokrývači

néjlépe s praxí , pracovitost

Plat od:
22 200 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.02.2021
Obor a Profese:
Pokrývač
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Kunstová
jana#kunstova|alfaomegajobs#com






Podobné nabídky práce

Pokrývači

PrahaKršek Zakr stav s.r.o.
21 300 - 21 500 Kč

Řemeslníci a kvalifikovaní pracovníci při dokončování staveb

PísekM&J Corporation s.r.o.
18 900 - 25 000 Kč

Pokrývači

PrahaRoofBuild P&M s.r.o.
od 18 900 Kč

Pokrývači

PrahaANARKADA s.r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Pokrývači

LounyBart Corporation s.r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?