Prodavači potravinářského zboží

První kontakt: osobně, e-mailem nebo telefonicky (pracovní dny do 16.00 hodin).
Nástup možný ihned.

požadujeme příjemné vystupování, ochotu učit se novým věcem, pečlivost a spolehlivost
po zapracování možnost karierního růstu na vedoucí prodejny

Zaměstnanecké výhody: volné neděle a svátky,soboty volné 1x za 14 dní, svačiny zdarma, nákup masa a uzenin za velkoobchodní ceny, narozeninový příspěvek, firemní benefity

Plat od:
25 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Židlochovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
10.05.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petr Flajšingr
547238187
petr#flajsingr|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Prodavači ostatního zboží v prodejnách

ChebBRANDTL PET s.r.o.
od 25 000 Kč

Prodavači v prodejnách

PrahaACHILLEA, s.r.o.
od 24 000 Kč

Obchodní zástupci

ZlínNEXTERA tech s.r.o.
50 000 - 150 000 Kč

Prodavači smíšeného zboží

PrahaViet Tiep Cao
od 21 300 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Řezníci a uzenáři

od 25 000 KčRakovník Osama, spol.s.r.o.

Manikéři a pedikéři

od 126 KčPraha Art nails s. r. o.

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

od 22 000 KčKarlovy Vary Imperial karlovy vary a. s.

Montážní dělníci výrobků z kovů

od 23 400 KčKopřivnice Brose cz spol. s r.o.

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.