Všeobecní administrativní pracovníci

První kontakt e-mailem.

Plynulá znalost angličtiny. Komunikace s distributory dle přiděleného portfolia, zpracování cenových nabídek. Zadávání objednávek do interního ERP systému a následná komunikace s interními odděleními a zákazníkem. Řešení reklamací, dodatečných služeb zákazníkovi atp.

Zaměstnanecké výhody:
dovolená navíc, stravenky, Flexi Pass voucher, Multisport karta, Roční bonus, Flexibilní pracovní doba, Vodafone zaměstnanecký program a další

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
25.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petr Jakubec
petr#jakubec|irco#com






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaLyes Belaiboud
od 21 300 Kč

Ostatní specialisté v oblasti politiky organizací

PrahaIKEA Purchasing Services (Czec
od 95 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaOBZOR, výrobní družstvo invali
od 14 200 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaSVETOČ COMPANY s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaGLOBAL AZ TRADE s.r.o.
od 22 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?