Všeobecní administrativní pracovníci

Luštinec Jan Mgr., e-mail: jan.lustinec@mvcr.cz

Ministerstvo vnitra nabízí v souladu s ustanovením § 178 odst. 4 zákona č. 234/2014 Sb.,
o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, volné místo na dobu určitou v pracovním poměru podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v odboru azylové a migrační politiky, oddělení pobytu cizinců Praha I., ID 30302772

Náplň práce:
" vykonává činnost úřední osoby při kontaktu s klientem;
" komplexně zajišťuje náběr biometrických dat, kontrolu biometrických údajů účastníků řízení a následný výdej průkazů o povolení k pobytu účastníkům řízení, pokud bylo zajištěno specializované školení;
" zajišťuje ucelenou odbornou agendu státní správy na úseku povolování pobytu cizinců na území České republiky, tj. agenda trvalých, dlouhodobých a přechodných pobytů
a víz k pobytu nad 90 dnů;
" zajišťuje administrativu a činnosti související s žádostmi o trvalý, dlouhodobý
a přechodný pobyt a víz k pobytu nad 90 dnů nebo rušení některého z uvedených druhů pobytu;
" zajišťuje administrativu změn dokládaných cizími státními příslušníky ze zákona;
" zpracovává údaje ve specializovaném evidenčním systému, databázích a systému elektronické spisové služby.
Základní informace:
" místo výkonu práce: Praha 6;
" pracovní poměr na dobu určitou na 6 měsíců s 3měsíční zkušení dobou, v souladu s ustanovením § 178 odst. 4 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (s perspektivou prodloužení);
" plný pracovní úvazek;
" systemizovaná platová třída 8., zařazení podle nařízení vlády 304/2014 Sb.,
o platových poměrech státních zaměstnanců ve znění pozdějších předpisů (hrubý měsíční plat 22 130 - 31 520 Kč dle započitatelné praxe, po zapracování možný osobní příplatek, odměny);
" předpokládaný nástup: červen/červenec 2024.
Požadavky:
" státní občanství ČR;
" středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou;
" trestní a morální bezúhonnost;
" dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti;
" respektování firemní kultury: základními pilíři práce jsou ochota dorozumět se s klientem, otevřenost, srozumitelnost a vstřícnost vůči cizincům, kteří mají snahu
o adaptaci a integraci;
" odolnost vůči stresu;
" uživatelská znalost práce na PC (práce v informačních systémech, internet)
Benefity:
" 5 týdnů (resp. 200 hodin) dovolené;
" 5 dnů indispozičního volna (sick day);
" stravenky nebo zvýhodněné závodní stravování;
" FKSP;
" moderní klimatizované pracoviště.
Povinné náležitosti přihlášky:
" strukturovaný životopis.
Bližší informace poskytne:
Mgr. Jan Luštinec, email: jan.lustinec@mvcr.cz

Doručení přihlášky:
Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději do 15.05.2024 na emailovou adresu: jan.lustinec@mvcr.cz a do předmětu e mailu uveďte "přijímací řízení ID 30302772".
Na zaslané nabídky po uvedeném datu nebude brán zřetel. Odpovědi budou zaslány pouze uchazečům, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru.

Plat od:
22 130 - 31 520 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Jan Luštinec
jan#lustinec|mvcr#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaLyes Belaiboud
od 21 300 Kč

Ostatní specialisté v oblasti politiky organizací

PrahaIKEA Purchasing Services (Czec
od 95 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaOBZOR, výrobní družstvo invali
od 14 200 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaSVETOČ COMPANY s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaGLOBAL AZ TRADE s.r.o.
od 22 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?