Seřizovači a obsluha konvenčních soustruhů

SOUSTRUŽNÍK, OBRÁBĚČ KOVŮ (m+ž)
Požadujeme znalosti a praxi v oboru.
Vzdělání: základní nebo nižší střední odborné nebo střední odborné s výučním listem.
Mzda bude stanovena dle prokázané odbornosti.
Výhody: telefon vč. kreditu, stravné.
HLÁSIT SE: předem tel. od 8.00-16.00hod., p. Tomáš Benda, tel.: 602494468, email: aa.benda@seznam.cz

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Litvínov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Obráběč kovů
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tomáš Benda
602494468
aa#benda|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Seřizovači a obsluha konvenčních soustruhů

OpavaHansen Electric, spol. s r.o.
od 30 000 Kč

Seřizovači a obsluha číslicově řízených strojů

OpavaKARLA HYDRAULICS s.r.o.
140 - 160 Kč

Brusiči nástrojů a kovů

Jindřichův HradecTECNOCAP s.r.o.
od 29 000 Kč

Brusiči nástrojů a kovů

TáborGS Technik spol. s r.o.
od 29 000 Kč

Seřizovači a obsluha číslicově řízených strojů

BlanskoLETOVICKÉ STROJÍRNY, s.r.o.
170 - 200 Kč

Seřizovači a obsluha číslicově řízených strojů

BlanskoLETOVICKÉ STROJÍRNY, s.r.o.
160 - 185 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?