Specialisté v oblasti prodeje a nákupu produktů a služeb (kromě informačních a komunikačních technologií)

Chcete-li se přihlásit, zašlete svůj životopis a stručný dopis, ve kterém popíšete své zkušenosti. Email: e-mail: jobs@aledo.com

Náplň práce: Junior project manager v společnosti ALEDO je primárně zodpovědný za asistenci v řízení projektů, včetně koordinace komunikace s týmy, klienty a dodavateli, a za sledování a zajištění pokroku a dodržování plánů projektů.
Klíčové odpovědnosti:
-Asistence při plánování a řízení projektů.
-Komunikace s výrobou a vývojem.
-Zajištění předpřípravy instalace, dohlížet na projekt až do konce.
-Komunikace s klienty a dodavateli.
-Zajištění dodržování časových harmonogramů.
-Příprava projektové dokumentace a reportů.
-Účast na jednáních a prezentacích.

Požadujeme:
Kvalifikace:
-na titul z oboru úplně nelpíme, ale chceme někoho, komu tato oblast není úplně cizí a věnuje se samostudiu a neustále se snaží zdokonalovat.
-Zkušenosti v podobné roli výhodou, ale ne nutností.
-Být ochoten domluvit se s týmem svými kolegy.
-Znalost angličtiny na komunikativní úrovni.
-Seznámenost s naším oborem výhodou.
-Silné schopnosti řešení problémů a smysl pro detail.
-Vynikající komunikační a organizační dovednosti.
-Zodpovědnost a pečlivost


Nabízíme: plat podle tvých zkušeností a znalostí, možnost profesního růstu a rozvoje, otevřené a spolupracující pracovní prostředí, pružná pracovní doba, výuka angličtiny, 2 dny Sick Days, příspěvek na stravování, k dispozici dostaneš zařízení, která potřebuješ k práci (PC, telefon, sim karta atd.), teambuildingové akce, urzy a školení, mobilní telefon, notebook, příspěvek na stravování, kurzy a školení

Plat od:
35 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Prostějov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Prodavač
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Gabriela Bartáková
606 779 039
jobs|aledo#com







Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.