Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

Pracoviště: Úřad práce České republiky Oddělení specializované pracoviště Odboru klientských služeb GŘ Služební působiště: Krajská pobočka v Liberci Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - Zajištění agendy nepojistných sociálních dávek formou administrativního zpracování žádostí z online kanálů. Při své činnosti se řídí platnými právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek. - Realizace administrativních úkonů v jednotlivých dávkách, podle postupů pro zpracování podání klientů na Specializovaném pracovišti. Posuzování podkladů z hlediska jejich úplnosti, včetně příloh doložených klientem/žadatelem. - Výkon činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům z hlediska formální správnosti žádostí a příloh, které jsou administrovány. - Komplexní administrace žádostí o nepojistné sociální dávky včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti, ověření potvrzení a dokladů. - Spolupráce se správními úřady ve věci administrace žádostí na Specializovaném pracovišti. - Zajišťování agendy zaměstnanosti formou administrativního zpracování žádostí klientů z online kanálů. - Provádění administrativních úkonů v jednotlivých agendách zaměstnanosti, podle postupů pro zpracování podání klientů/žadatelů na Specializovaném pracovišti. - Posouzení podkladů z hlediska jejich obsahu, úplnosti, včetně příloh doložených klientem, prohlášení klienta. - Výkon činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům z hlediska formální správnosti žádostí a příloh, na jejichž administrativním zpracování se zaměstnanec podílí. - Zadávání a kontrola údajů v registru de miniminis. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vyšší odborné vzdělání - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti – schopnost jednat s klienty a zaměstnavateli - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů a v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. května 2024, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců - jedná se o služební místo v pracovním poměru, které následně bude pře soutěžen

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 000 - 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 35 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

OlomoucKrajský soud v Ostravě
21 300 - 25 290 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.