Ostatní všeobecné sestry se specializací


Plánování ošetřovatelské péče formou ošetřovatelského procesu.
Pozorování, hodnocení a zaznamenávání zdravotního stavu uživatele, vedení ošetřovatelské dokumentace.
Péče o zdraví uživatelů, spolupráce s praktickým lékařem a specialisty.
Obor všeobecná sestra

Výhodné stravování, přátelský kolektiv

Plat od:
40 850 - 46 660 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
17.04.2024
Obor a Profese:
Zdravotní sestra
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Hrdá
545 558 130, 731 464 428
hrda|centrumchrlice#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

BrnoAgentura domácí péče Pomoc, s.
35 000 - 70 000 Kč

Všeobecné sestry bez specializace

LiberecAPOSS Liberec, příspěvková org
28 340 - 41 780 Kč

Všeobecné sestry bez specializace

JihlavaDS Stříbrné Terasy o.p.s.
30 000 - 40 000 Kč

Všeobecné sestry bez specializace

OtrokoviceSENIOR Otrokovice,příspěvková
28 340 - 41 780 Kč

Všeobecné sestry bez specializace (kromě dětských sester)

VyškovDomov Hvězda, příspěvková orga
32 340 - 45 780 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?