Řídící pracovníci ve zpracovatelském průmyslu

Organizuje činnost ve výrobě a je zodpovědný za plnění stanovených cílů
Vytváří rámcové podmínky pro to, aby pracovníci optimálně využívali zdroje a kapacity
Informuje přímého nadřízeného o možných problémech, které mohou nastat ve výrobě
Aktivně se podílí na zlepšení a zefektivnění výrobních procesů
Organizuje zapracovnání a trénink nových zaměstnanců
Poskytuje podporu nadřízenému a specialistovi kvality při dodržování směrnic kvality
Hledá příčiny vad výrobků a koordinuje ve spolupráci s technologií, údržbou a nadřízenými způsoby odstranění
Ovláda PC systémy pro potřebu plánování a kooperace výroby
Dbá na provozuschopnost pracovních zařízení, strojů, přípravků ve spolupráci s oddělením údržby
První kontakt: telefonicky od 6 do 14 hod. na tel. č. 732 633 534 nebo e-mailem: michaldedek@gdb.cz

Plat od:
30 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Vsetín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.04.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michal Dědek
732 633 534
michaldedek|gdb#cz







Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?