Pomocní pracovníci údržby budov a souvisejících prostor

Zajišťování správy, funkčnosti a bezpečnosti lokálního síťového prostředí. Monitorování a diagnostika sítí, definování a přidělování adres uživatelům a propojování na další sítě. Zajišťování činností v oblasti informačních technologií na ÚP. Spolupráce v oblasti provozního zabezpečení ÚP v rámci Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení. Spolupráce v zajištění činností na úseku BOZP a PO v rámci ÚP. Na příkaz nadřízeného představeného plnění dalších služebních úkolů ve stanovených oborech státní služby, které svou náročností odpovídají platové třídě stanovené na systemizovaném služebním místě.
Nabízíme: Stabilita a zázemí ve velké státní organizaci, motivační osobní ohodnocení, 25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna + 1 den služebního volna na zařízení osobních záležitostí, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP, rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních, letní tábor pro děti zaměstnanců.
Kontakt: telefonicky nebo e-mailem

Plat od:
26 600 - 41 200 Kč
Pracoviště:
Mělník
Typ úvazku:
Práce na ŽL
Nástup:
15.05.2024
Obor a Profese:
Dělník
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Andrea Novotná
315 639 704
andrea#novotna2|fs#mfcr#cz






Podobné nabídky práce

Montážní dělníci výrobků z kovů

StrakoniceLEIFHEIT s.r.o.
od 23 400 Kč

Ostatní pomocní pracovníci ve výrobě

LitoměřiceSTEELO Furniture s. r. o.
od 150 Kč

Manipulační dělníci ve výrobě

Uherské HradištěSběrné suroviny UH, s.r.o.
32 000 - 40 000 Kč

Pomocní dělníci ve výrobě

IvančiceMAZRO CZ, s.r.o.
od 20 000 Kč

Pomocní dělníci ve výrobě

Brno-venkovARENCOM TEAM s.r.o.
od 20 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?