Všeobecní administrativní pracovníci

Hledáme administrativního pracovníka do naší kanceláře v Teplicích!
Hledáme spolehlivého a pečlivého jedince, který se připojí k našemu týmu v roli administrativního pracovníka. Tato pozice zahrnuje práci s počítačem, tisk dokumentů a řešení všech administrativních záležitostí souvisejících se správou nemovitostí.
Požadujeme:
" Schopnost efektivně pracovat s počítačem a znalost základních programů (MS Office, Excel)
" Zkušenosti s používáním CRM systémů (preferovaně Raynet a Domsys)
" Znalost Google Workspace je výhodou
" Dobrá organizační schopnost a schopnost prioritizace úkolů
" Schopnost komunikovat jasně a efektivně, jak písemně, tak ústně
" Zkušenosti s administrativní prací jsou výhodou, ale nejsou nezbytné
Náplň práce:
" Správa dokumentace a archivace
" Komunikace s klienty a dodavateli
" Tisk a zpracování dokumentů
" Pomoc při řešení administrativních záležitostí souvisejících s nemovitostmi
" Práce s CRM systémy Raynet a Domsys pro správu nemovitostí
" Správa e-mailových schránek a dokumentů v Google Workspace
Nabízíme:
" Stabilní pracovní prostředí v úspěšné firmě
" Možnost profesního rozvoje a růstu v rámci společnosti
" Konkurenční platové ohodnocení a další benefity (stravenkový paušál, sick days,..)
Pokud jste pečlivý a komunikativní jedinec, který má zájem rozvíjet svou kariéru v oblasti administrativy a správy nemovitostí, rádi vás uvidíme ve svém týmu!
Pro zaslání životopisu a motivačního dopisu kontaktujte:
Jiří Kratochvíl - jiri@neoflow.cz
Do předmětu emailu napište "Práce v Administrativě"
Těšíme se na vaši odpověď!

Plat od:
25 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Teplice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jiří Kratochvíl
777 323 986
jiri|neoflow#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?